14 Ocak 2021 Perşembe

Diz Dize - Kalimba Şarkı Notaları

Bir Karadeniz Türküsü ile beraberiz

Kolay gelsin 🙂





                              DİZ DİZE 


Nota Dizilimi

D''....................................................................E''
...B'..............................................................C''...
.......G'......................................................A'........
............E'..............................................F'............
..................C'...................................D'................
........................A.........................B.....................
.............................F................G..........................
..................................D......E...............................
......................................C...................................



⬇️‼️ Bilgilendirme ‼️⬇️

‼️ Aynı anda basılan notaların arasına "-" işaretini koyuyorum.‼️

‼️Geçiş seslerini parantez içi ile ifade ediyorum.‼️

‼️Bı kaç notaya birden , genellikle süsleme amacıyla yapılan kaydırarak basma hareketini ise "~" ile ifade ediyorum.‼️


NOTALAR 


Evumuzun önünden
3'-1~3~5 3' 3' 3' 3' 3' 3' 3' 2'


Dere akar denize
2'-2~4~6 2' 4' 4' 3' 3' 2' 2' 1'   


Yaşlansayduk sevduğum
1'-1~3 3' 3' 2' 2' 1' 1' 7 6


Senun ile diz dize
5 5 7 6 5 4 4 3 3


***


Yüce dağ değil idum
5 6 6 6 6 5 6 5


Duman sardi başumi
5 7 7 6 7 6 5


Sevduğum beni anlar
1' 1' 1' 1' 1' 2' 1' 7 6


Ah benda sevduğumi
5 5 7 6 5 4 4 3 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder