25 Şubat 2021 Perşembe

Ben gönlümü sana verdim - Kalimba Notaları

Güzel bir türkünün notaları sizlerle 🙂


BEN GÖNLÜMÜ SANA VERDİM



Nota dizilimi

Db''  ......................................................... Eb''
....Bb' .................................................... B''.....
........G'.. ........................................... Ab'........
.............Eb' .................................... E'.............
‌...................B' ........................... Db'...............
.......................Ab .................. Bb...................
............................E ............ G........................
................................Db . Eb...........................
.....................................B...............................



⬇️‼️ Bilgilendirme ‼️⬇️

‼️ Aynı anda basılan notaların arasına "-" işaretini koyuyorum.‼️

‼️Geçiş seslerini parantez içi ile ifade ediyorum.‼️

‼️Bı kaç notaya birden , genellikle süsleme amacıyla yapılan kaydırarak basma hareketini ise "~" ile ifade ediyorum.‼️



NOTALAR


Ben gönlümü sana verdim
7'-3~5~7   7' 7' 7'    (3)    7' 1" 7' 6' 6' 5'   6'-4~6~1


Pare pare yola serdim
5' 6'    6' 7' 6' 5' 6'      6'-4~6~1     7' 6' 5' 5' 4'
5'-3~5~7

Vakitsiz bir nara düştüm
4' 5' 5'    5'-3~5~7    5' 6' 5' 4' 4' 3'   4'-4~6~1'


Gelmedin yar, gelmedin yar…
3' 4' 4'   4' 3' 4'     5'-3~5~7     6' 5' 4' 4' 3' 3'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder